איך חוסכים בעמלות הבנק

עמלות ותעריפי הבנקים

האם אנו בודקים את העמלות בהם אנו מחויבים בחשבון הבנק העסקי שלנו?

או אולי מרוב שאנו כול כך צריכים את כספו של הבנק אנו פשוט אומרים לעצמנו "שלא נעלה את נושא הריבית ואז נאכל אותה ברצון הבנקים להלוות לנו כספים"

כ יועץ עסקי אני בטוח לא כך הדבר.

עמלות הבנקים והריביות של הבנק מגיעים להוצאה משמעותית בעסק, הוצאה שאנו לא שמים לב אליה אבל בשנה היא מגיע לעשרות אלפי שקלים בעסקים קטנים ומאות אלפים בעסקים יותר גדולים.

יותר מזה, יש עסקים שמנצלים כול אשראי אפשרי עם זה מסגרת חח"ד, אם זה הלוואות שנלקחו מעבר למסגרות שם הריביות יכולות להגיע ל-11% והרבה יותר, אם זה בחברות כרטיסי האשראי או במימון החוץ בנקאי. המימון הזה עולה "הון כסף" ולא בטוח כי העסק או החברה יכולים לעמוד בתשלום העמלות והריביות ומי יודע עם עמלות אלה הם שמפילים את העסק או החברה.

כן, אני יודע, כ יועץ עסקי אתם תאמרו לי "יש לך פתרון אחר"?

כן, יש לי פתרונות, אבל בשביל הפתרונות האלה צריכים להיות אמיצים!

והאומץ הראשון הוא "לבדוק את גובה העמלות שגובה הבנק"

אני יכול להבטיח לכם כי הבנקים מעניקים עד 80% הנחה על העמלות אותם גובה הבנק.

לבנקים יש כול מיני סוגי עמלות, ומי שלא שם לב, או מי שנמצא במצוקה מתמדת תזרימית לא לוקח את ההוצאה הזאת כלל בחשבון.

מכאן יש לעשות את הבדיקה של העמלות ולבוא עם הבנק בדין ודברים!

לא לחשוש, הבנק לא יסגור לכם את החשבון, חלק מהרווח שלו הוא גובה בריביות על ההלוואות שהוא מעמיד לכם או על החריגות הזמניות בהם אתם נמצאים. יש להגיע עם הבנק לטבלת הנחות כוללת על פי אפיון העסק אם זה מטבע ישראלי או מטבע חוץ, המחזור המתגלגל בחשבון הבנק ועוד פרמטרים שיכולים להשפיע על הקטנת העלויות הגבוהות של העמלות.

כ יועץ עסקי מדאיג אותי באותה מידה הריביות אותם גובים נותני האשראי החוץ בנקאים, בימים שעסקים צורכים עוד ועוד אשראי הולכת ותופחת ההוצאה על ריביות, עמלות, דמי ניהול, דמי גבייה וכ"ד. קל וחומר שמדובר על עסקים אשר לא תלויים בהלוואות בנקאיות שם בכלל ללא כול שהות או המתנה הייתי נלחם על עמלות חסכוניות ללקוח.

מערכת הבנקאות היא מנוע הצמיחה וההמשך של עסקים רבים, והבנקים יודעים זאת, להילחם על הקטנת עמלות  (ולמרות שחלק מהעסקים מבין שאין לו ברירה אלה להישאר עם הבנק הנוכחי) היא חובה לטובת העסק, עובר לכך שגם הבנק יראה בבקשה לקוח אשר חושב ומתכנן את המהלכים של העסק שלו ולא על כול הלוואה או כסף שנותן הבנק יגיד "אמן" ויברח פן לא ייקחו ממנו את הכסף חזרה.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן