שיווק מקצועי בגוגל

מידע זה חשוב מאד לעסקים וחברות
אל תקראו אותו בפזיזות, מאחר והמידע יביא אתכם לפסגות גבוהות בעיסוקכם! בין אם אתם עוסקים במקצועות חופשיים, בין אם בעלים של עסק או חברה, ובאם אתם יזמים חדשים או כאלה שהמציאות והקדמה מחייבת אותם להתנהל אחרת! ברוח התקופה! בהתמודדות היום יומית הקשה!

קידום אתרים בגוגל

יעוץ עסקי, או ייעוץ שיווק, פרסום ומכירות, לעולם לא יכול להחזיק מים מול בעלי העסקים, החברות והארגונים, ייעוץ לבד כמוהו כהפסד וזריקת כסף על עסקה גרוע! ומי מאתנו מוכן להפסיד? ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווק חייב להביא אתו לייעוץ ערך מוסף, ערך שניתן לפרוט אותו בקופת העסק בזמן קצר וללא השקעה מרובה, יועץ עסקי שמביא אתו ראשית ניסיון ויידע תאורטי ויותר חשוב מעשי: בתחום הניהול, הכלכלה, תזרים המזומנים, והיכולת לייצב עסקים ולהזניק אותם קדימה, לא שווה דבר אם אין מאחוריו צוות מקצועי "מובנה בארגון" בנושא השיווק, התמליל, העיצוב, הדפוס, החידוש, והקדמה הטכנולוגית. כמוהו כיועץ ללא רגליים וידיים.

שיווק בגוגל
מה שחשוב בסופו של יום לאחר תיקון הניהול, המבנה הכלכלי, תזרים המזומנים, האיזון בין ההוצאות להכנסות, הוא נושא המוצר או השירות עצמו של העסק, השיווק, המכירות, הפרסום, גם ל-"מספרה לכלבים".

92% מהעסקים בישראל מכירים את מנוע החיפוש "גוגל" כן, אתם צודקים, להיות שם, היום! זה הכי נכון, אבל איך יהיו בדף הראשון מיליון עסקים?

וכאן החלה פעולה של תעשייה שלמה של "מוכרי החלומות" המבטיחים הבטחות גדולות ונצורות, גובים כסף רב מעסקים, עבור קידום אתרי אינטרנט בגוגל, או פרסום במנועי החיפוש, והכסף נשפך ומזין את ה"שרלטנות" ולא את בעלי העסקים או החברות! אותם "שרלטנים" לא רוצים שתדעו שלקדם אתרים במנועי החיפוש זה לא מה שהיה פעם! "גוגל" עלתה על כול השתיקים והטריקים וזרקה מיליוני אתרים בעולם אי שם בדף המיליון או המיליון ואחד. ובעלי העסקים לא מבינים, ומשקיעים!

עסקים המחויבים ביועצים עסקיים, חייבים להפנים שיועץ עסקי של "היום" "לא של פעם" חייב לבוא אם הידע הביצועי, העכשווי, הטכנולוגי, בכדי לקדם מכירות לעסקים שיווק ומכירות ולא הלוואות ממוחזרות. הקדמה והקדמה הטכנולוגית פגעה בעסקים רבים, ומחקה סקטורים מגוונים, אך מצד שני העמידה לרשותנו כלים חכמים על מנת להשתמש בהם ולקדם את עסקנו.

דורון עמית והצוות:
קידום עסקים בחוכמה במנועי החיפוש לחסכון בעלויות הפרסום והפקת המרב ממנועי החיפוש!
משרד פרסום חרמון-יהודה בניית אתרים המדברים בשפת ה"גוגל".
"גוגל" המקום שכולנו חייבים להיות שם בכדי לזנק מעלה!

קבלו ייעוץ עסקי מקצועי ומהימן ותזכו לשלם הרבה פחות עבור הבמה המרכזית בה עסקים חייבים היום להיות! יועצים עסקיים, שיווקיים, יש הרבה! אבל ליווי עסקי של דורון עמית והצוות יש רק אחד!

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן