מי עושה כסף גדול

איך עושים כסף גדול.

כן, יש אפשרות לעשות כסף גדול אבל רק ייחודי סגולה הם אלה אשר יכולים לעשות כסף גדול.

לא, על תשמחו כל כך מהר, לא כולם יכולים, לא לכולם יש את החומרים מהם אנשים עושים כסף גדול.

אני גם לא מדבר על כסף גדול בתחום ההיי טק ששם סף הכניסה לעשות כסף גדול הוא שונה משאר התחומים בהם ניתן לעשות זאת.

אז על מה כן אני מדבר?

בשנים האחרונות ככל שהתקשורת מתפתחת וממציאה לנו עוד כתבות תחקיר, כתבות חשיפה, אנו לומדים יותר כי "הקשרים" הם המתכון הבטח לעשיית כספים גדולים ע"י אנשים, אני בטוח כי רבים מהקוראים שלי מכירים את השיטה הזאת אבל הפעולות האחרונות ממקרה אולמרט ועד מקרה מרים פיירברג דרך השר לשעבר בן אליעזר ז"ל, ראש הממשלה וכל הכבודה ממחישים לנו ב"רש גלי שכספים גדולים נעשים אך ורק ע"י קשרים, שמור לי ואשמור לך וזה ממש לא חייב שיהיו מקרים פליליים.

אם יש לך קשרים טובים הקודקודיים שיושבים למעלה במשרדים הנכונים, אם אתה חבר מפלגה המביא קולות לשר או לראש הממשלה, אם אתה קרוב לאיזו צלחת בשלטון המקומי או במשרדי הממשלה לסוגיהם, מיניהם, שלוחותיהם, סניפיהם, או פקידותיים אזי אתה יכול להתאשר ובמהרה.

אנחנו האנשים הפשוטים האזרחים המנהלים עסקים עושים הכל על מנת להצליח בעסקינו למרות הקשיים הבלתי רגילים הפוקדים אותנו, תארו לכם מצב שאיש עסקים המנהל עסק קטן היה מחובר למנהל בנק בדרגה גבוהה והיה נהנה ממימון יחסי של 4 מיליארד שקל כפי שניתן לאדם אחד קרוב לצמרת "אליעזר פישמן" או למר דנקנר (ואלה דוגמאות קטנות מתוך המון מקרים)

התקשורת חושפת לנו מידע שהוא מהממם אותנו, פלוני אלמוני המצליח הגדול והעשיר מכל מסתבר שהוא הבן של! האח של! הגרוש של! אחיו של הטייקון של וככה שרשרת של אנשים נהנים.

האמת, מה זה שונה מהמשטרים ההיסטוריים כמו הקיסרות הרומית או מכלל המנהיגים בעולם ראו את ארדואן ובניו מתורכיה ודומיהם כי כל הקרוב לצלחת עשיר מופלג הוא ומורם מעם.

להיות "עשיר" מעשיית עסקים כפי שרוב העם מנהל בעסקיהם זה די קשה וזאת בגלל הדרכים העקלקלות והמפותלות שעסק צריך לעבור בפרט בעולם כלכלי עכשווי כפי שאנו נמצאים היום, אם העסק לא שייך לקטגוריה של אותם 70% עסקים שקורסים אז הוא מקסימום ישרוד ויביא ברכה לעובדיו ובעליו וזאת במידה וניהל את עסקו נכון בצורה מקצועית.. (זה מזכיר את האמירה שמעבודת כפיים לא עושים כסף גדול)

אנחנו עכשיו דור חדש, דור יותר צעיר, דור שצריך להילחם על מיקומו בחברה, דור שרוצה לפרוץ קדימה, אני הייתי מתקן את כל העיוות הזה אבל לצערי אני יודע שלא אצליח בכך וגם אתם לא תצליחו בכך זו מערכת שעובדת כך שנים יש כאלה שנתפסים יש כאלה שלא והתופעה לעולם לא תעלם (אם בכנסת יש חברות אינטרסנטיות אשר מחזיקים לוביסטים על מנת להעדיף את הטייקון ולא את האזרח הקטן וזה מוכר וזה מאושר וזה נורמה" איך ניתן לשנות את השיטה.

כך שאם נסכם את הרצון לעשיית כסף גדול אז אני ממליץ לכאלה שרוצים לעשות כסף גדול להכיר ולהתחבר אם האנשים הנכונים. וכמו שאמרתי קשרים כאלה או מערכת יחסים כאלה לא חייבים להיות מעשים המוגדרים ברמה הפלילית.

ולכל אלה שרוצים להקים עסק או לנהל עסק רגיל בפסים הרגילים עדיף שיעשה זאת תוך שימת דגש על ניהול נכון ותקין.

כאשר עופר שלח יו"ר סיעת עתיד נשאל אם שר האוצר צריך להיות כלכלן או לא הוא ענה "שר צריך להיות פוליטיקאי" דהיינו שייתן לאחר לנהל והוא יתנהל בתוך הג'ונגל הפוליטי, זה בדיוק מה שאני כ יועץ עסקי ממליץ לבעלי עסקים "התנהלו אם תחום העיסוק שלכם" ותנו למקצוען לעזור לכם בניהול העסק למען עשיית כסף.

קראו: האם ניתן לסמוך על תכנית עסקית 

מאמר זה הוא לא בדיוק הדרכה לעוד מעשים שצריך לעשות בעסק כפי שאני נוהג לכתוב בכל מאמרי הוא נועד לתת אספקלריה על עצמנו ומצבנו האמתי. ולכן הרגשתי צורך לכתוב אותו .

הכותב הינו מומחה בתחום ייעוץ עסקי והובלת עסקים וחברות

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן