למה חשוב להיות עסק ממותג

מיתוג, מיתוג עסקים, מיתוג חברות, מיתוג ופרסום, איך ממתגים?
אם הייתם צריכים למתג את ישראל בעולם איך הייתם עושים זאת? הנה עכשיו יש לנו אתגר "שמיים פתוחים" בפתח, מאות אלפי תיירים יגיעו לישראל, ואני שואל איך היינו ממתגים את ישראל. אז בכדי להמחיש מיתוג מהו, כמובן, הולכים למוח האנושי של התייר/הלקוח הפוטנציאלי ומזכירים לו פחות או יותר מה הוא יודע. לגבי ישראל המצב קצת יותר מסובך כי מה שאזרחי העולם מכירים את ישראל הם יודעים על מלחמות, פצצות ברחובות, פיצוצים באוטובוסים וכ"ד. זה לא כמו למתג את "פריז" ולהשתמש ב"מגדל אייפל" בשדרות ה-שהאנליזה, ועכשיו גם ביורו דיסני שליד פריס. בישראל זה שונה.

 

היום אנו צריכים למתג ישראל עם עבר ואם הווה, העבר ידבר על ה"פלאפל" על "שדה בוקר" על "ירושלים" ועל הקיבוץ והמושב….ההווה כבר צריך לדבר אחרת. לדוגמא: ואני מקווה שלא תכעסו עלי קחו את התפתחות התיירות של החד מיניים, ישראל והעיר תל אביב הפכה לשם דבר בכול מה שקשור לפתיחות מינית ( לא חלונות אדומים כמו באמסטרדם) או בתי בושת כמו ב"פרנקפורט" אבל תרבות של עיר שמרכזת ציבור לא מבוטל של חד מיניים הכולל מסיבות, תהלוכות רחוב, חברות שהתפתחה דרך אתרי האינטרנט וכ"ד. זה צד אחד של המטבע שמדינת ישראל משווקת היום תיירות לישראל, מצד שני והפוך לתרבות הזאת יש לנו את שיווק ישראל דרך ההיבט הדתי והעיר ירושלים עיר שלושת הדתות עם מקומות תיירותיים ממותגים נוספים במיתוג כמו, ירושלים, צפת, נצרת. המוסף נוכל למתג את ישראל בעיר הקיט שלה "אילת" ושוב "תל-אביב" עיר ללא הפסקה. רק לא למתג את ישראל כמדינה החייה על חרבה. כאן במקרה של ישראל כפי שציינתי המיתוג חייב לשים דגש על כול הדברים האחרים שיש לישראל להציע. וזה ימתג אותה בדיוק כמו שצריך למתג. כ-יועץ שיווק, אני חושב שלמתג את ישראל ברמות האלה, ולפנות לקהלים ייעודיים בעולם להגיע ליהנות כול אחד למה שהוא מחובר זה חכם ומחוכם. העבודה הרבה יותר קשה כי צריך להוציא מהדימוי העצמי של המדינה "מדינה במלחמה".

 

ועכשיו לדוגמא שונה בתכלית מיתוג עסקי לחברות, שאנו רוצים למתג "יין" מישראל. איך נמתג אותו, "יין ישראלי" " מהענבים הארץ ישראלים שנקטפו ונשתמרו אצל הכורמים הראשונים, נתאר את גידול הענבים, נספר על תהליך האריזה, נראה את מרתפי המצאות דודי העץ הענקיים לשימור היין, והכי חשוב נראה ישראלים לוגמים יין בהנאה…ראו איך ממתגים את המים המינראליים, עד היום אנו לא יודעים עם זה טוב לנו או זה רע לנו אבל המיתוג לטעמי כ-יועץ שיווק עובד שעות נוספות: מים ממעמקי נהר הירדן, מים מפסגות הרי הלבנון, זה לישראלים, לאירופאים: מים מפסגות הרי האלפיים, וכאלה וכאלה. כול מוצר וכול שירות ניתן למצוא לו את המיתוג אשר איתו יתאפשר לנו למכור ולמכור הרבה יותר.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן