כתיבת מאמרים מקצועיים לאתרים

איך מקדמים את האתר שלך ב"גוגל" גם מקדם האתרים שלך לא יודע !
לדעת את ה"סוד" של "גוגל" זה כמו שיפתחו בפני כל עם את הכספת עם המתכון של "קוקה קולה".
מה שכן מקדם האתרים יגיד לך בבטחה ש"התוכן הוא המלך" בגוגל.
ככל שהאתר שלך מלא במאמרים, מאמרים עם תוכן מקצועי ונושק לתחום שבו אתה עוסק, מאמרים חדשניים, ככה האתר שלך יקודם בחיפוש האורגני ב"גוגל"
המטרה של גוגל זה ראשית "להרוויח כסף" והמטרה השנייה שהאתרים הנמצאים בעמודים הראשונים ייתנו ערך מוסף ללקוח של "גוגל" המקליד את מילת החיפוש.
מי שמבטיח לכם שהוא בונה לכם אתר ונותן 5 מאמרים בו הוא כאיין וכאפס למה שבאמת צריך להיות בתוך האתר.
קחו לדוגמה את האתר של "עבדכם הנאמן" לבד, ללא כל עזרה חיצונית, הבאתי את האתר שלי למקומות הראשונים במנוע החיפוש וזאת תוך עבודה שהשקעתי בכתיבת חומר מקצועי, כולל, ושוטף.
לא! לא ביקשתי שהאתר שלכם יהיה עם למעלה מ-1400 מאמרים בתוכו, ומאמרים באתרים שונים, בהרבה פחות מאמרים האתר שלכם יכול להתקדם עם תבינו את הדבר המרכזי ש"גוגל" מבקש ממכם שיהיה באתר שלכם.
1. חומר מקצועי הקשור לפעילות שלכם.
2. מאמרים מלאים ולא 300 מילים כפי שממליצים חלק ממקדמי האתרים.
3. חומר עדכני ולא מיושן – לא מאמר אחד בשנה.
4. מילות המפתח אותו אתם רוצים לקדם "שיופיעו פעם אחת".
5. הכותרת צריכה להיות מעניינת, מושכת "בדיוק כמו הכותרות בעיתון" ולא "אנחנו המקצוענים בתחום ה-XXX"
6. מאמרים עם נפח
7. לחדש ולרגש במאמרים שאנשים יהיה להם חשק לקרוא אותם (גוגל גם מנקדת ע"פ זמן שהלקוח הפוטנציאלי בתוך האתר שלכם)
8. לפזר מאמרים באתר ומחוצה לו.

בריפוד האתר שלכם במאמרים מעניינים בתחום הפעילות שלכם, אתם תענינו את הלקוחות הפוטנציאלים, הם ייהנו לקרוא את המאמרים שלכם, כתוצאה מזה הם יישארו יותר זמן באתר שלכם, גם יהפכו ללקוחות שלכם וגם יקדמו את האתר שלכם לכוון העמוד הראשון.

אנו חייבים להבין ולהפנים שבקטע האורגני "גוגל" רוצה לתת את השרות הכי מהיר, מקצועי ללקוחות שלכם, ואם האתר שלכם יעמוד בסטנדרטים שציינתי אזי תיהנו מפרסום איכותי וטוב.

לבקשה לכתיבת מאמרים כתבו לנו

לבחון איך כותבים מאמרים פתחו את הקישור

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו