המלצות לשיווק נכון עכשיו

בואו נגיד את האמת.

יש בארץ 2 עולמות של עסקים.

90% עסקים קטנים ובינוניים ו-10% של חברות ענק המכתיבות את התנהגות הצרכנים.

כ יועץ עסקי אשר מעורב בתקשורת הישראלית, עולם הפרסום, הכנסים לעסקים, המידע שיוצא מלשכות המסחר או ממשרד הכלכלה אני מוצא כי השיח הציבורי בנושא מכוון רובו ככולו לכוון החברות הגדולות. אני מנסה למצוא חומרים המדברים על העסקים הקטנים והבינוניים ואני לא מוצא אותם, לא שלא כותבים על העסקים הקטנים והבינוניים אבל השיח בה תמיד עם דוגמאות או פעולות שרק חברות ענק יכולות להתנהל איתם.

לא ברור לי אם אני מצליח להעביר את המסר ולכן אתן דוגמה קטנה כמו השיח על שיטות ודרכי הפרסום האפקטיביים ביותר והשיח כולו מדבר על צינורות פרסום שעסקים קטנים או בינוניים בכלל לא יכולים להתמודד איתם. השיח מדבר על חברות "ענק" אלה שבכוח הפרסום שלהם יכולים לחנך לקוחות וכוח פרסומי כזה לא עומד בפניהם אפילו לא 1% מתוכם.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני מחפש את הדרכים כיצד אוכל למתג ולפרסם עסקים קטנים ובינוניים אם זה עסקים העוסקים בבידור, במסחר, בשוק, או חברות מסחריות כאלה ואחרות, פרסום ושיטות פרסום אשר עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיעזר בהם.

ברור הוא כי עסק או חברה ללא פרסום זה עסק שהולך אחורה.

בפרט היום הפרסום הוא חובה לצורך קיומו של כול עסק ועסק.

היום כאשר הצפיפות הפרסומית המתרכזת בעיתונות המקומית ועל גבי אתרי האינטרנט לא משאירה פינה אחת קטנה שתוכל ללכוד את עיני הלקוח הפוטנציאלי עסקים חייבים לשנות את תמהיל הפרסום הרגיל שלהם ולמצוא מקומות חדשים או שיטות חדשות יצירתיות של פרסום המוצר או השירות. והאמינו לי שכן, עדיין אפשר ליצור פרסום טוב לעסק על מנת שיותר לקוחות יצרכו את מרכולתו של העסק הן עסקים קמעונאיים והן עסקים בתחום השירותים.

ועל מנת שלא לצאת ממאמר זה רק בציון הבעיה אני רוצה להעלות המלצה לפרסום אפקטיבי בטח בעסקים קטנים ומכאן אני עובר לתחום "מועדון הלקוחות"

אנו יודעים כי "לקוח מביא לקוח" הוא הפרסום הטוב ביותר.

על מנת ליצור את המהלך הזה יש להשקיע "מעט" כסף במחשוב העסק או החברה. ולהתחיל ליצור מועדון לקוחות בדרך מקצועית. ואני חוזר "בדרך מקצועית" מועדון הלקוחות יוצר שיח אישי עם הלקוח ויש בזה יתרון רב ואפקטיבי ביותר.

הכותב הוא מומחה בתחום שיווק ומכירות בעסקים וחברות

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן