המלצות כיצד לפרסם

רבים הם העסקים המבקשים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם!
בדרך כלל עם תשאל בעל עסק היכן היה רוצה לפרסם הוא יענה לכם "להיות ראשון במנוע החיפוש"
נכון, זאת באמת הבמה המרכזית בעולם הפרסום הדיגיטלי, ובאמת אם אתה לא שם, משמע אתה לא קיים, אבל חשבו כי כולם רוצים להיות שם, והרבה מאד מהמתחרים שלכם הפועלים באותו שדה שלכם מבקשים להיות במקום הראשון במנוע החיפוש, ויש סיווגי עסקים שהם כל כך מלאים, שקשה מאד, במחיר סביר להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש

כ יועץ שיווק אני לא בטוח כי עסקים חייבים להתמקד בפרסום דווקא במנוע החיפוש, בטח לא עסקים שהם ממוקמים בתוך הערים בישראל, עסקים שעוסקים בתחום מסוים, עסקים או שירותים הניתנים למגזר מוגדר של קהל לקוחות יש עדיין הרבה מקום שאפשר לפרסם בו את עסקכם מעבר לאותם מנועי החיפוש הקיימים בישראל.

פרסום מקצועי בגוגל

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי כאשר אני מבקש להכין "קמפיין" פרסומי ללקוח, (ובבקשה אין צורך לחשוב שאני אומר "קמפיין" זה איזה משהו בומבסטי שעולה הון ורק הגדולים יכולים לעמוד בו, לא, ממש לא! אני מתכוון לקמפיין מוגדר אשר בראש ובראשונה אני ינסה לקלוע לקהל המטרה של המוצר או השירות שהעסק מציע, ולא ברמה הארצית אלה ברמה המקומית, לדוגמה: אם עסק בתחום מסוים נמצא בבאר שבע אני ינסה לבדוק מיהו קהל היעד שלי בבאר שבע וימקד את הפרסום שלי או יותר נכון את המסר שאני רוצה להעביר אל עבר קהל המטרה המוגדר. בדרך זאת אני יכול לרכז את הכוחות לעבר אזור אחד באופן מסיבי דבר שיכול ליצור באזז ואפילו מצב שאנשי השכונה או האזור יתחילו לדבר על המוצר או השירות שלי (מה שנקרא שיטת השיווק והמכירות היעילה ביותר דהינו מפה לאוזן)

כ יועץ עסקי  אני צריך לחשוב מהם כלי השיווק שלי באזור שנקבע ומה המסר שאני רוצה להעביר או יותר נכון איך אני מעביר מסר פרסומי שייזכר ע"י הלקוח הפוטנציאלי וגם יהיה וירלי.

אז אם אנו מתכוונים לשכונה או אזור אנו גם צריכים לבחור את "הבמה" הרצויה והמתגמלת אשר אנשים יתייחסו למסר שלי באמון דבר אשר יגרום להם להנעה לפעולה להגיע ולרכוש, לדוגמה! אם ארצה לפרסם ריהוט הרי שלהדפיס פליירים על פרטי הריהוט שלי ולחלק באזור המוגדר זה ייראה זול ולא מספיק יוקרתי עבור הלקוחות החושבים להחליף את הריהוט, אבל אם אפרסם זאת בבמה המרכזית של האזור כמו המקומון המקומי או העיתון המקומי או בשלטי חוצות במקום הנבחר אזי ההתייחסות של הלקוח למסר תהיה הרבה יותר רצינית. למה הדבר דומה: אם תזכרו כול זמר בסדר גודל "גדול" שאף להופיע על הבמה המרכזית "קיסריה" כול זמר ששר ב"קיסריה" ההופעה שלו הפכה לשם דבר ולהתייחסות שונה מאשר לשיר במועדון או אולם כזה או אחר, למה? כי "קיסריה" נחשבה לבמה המרכזית של ה-TOP של האומנים. אותו דבר לגבי מוצרים או שירותים. הקהל, הלקוחות, מתייחסים למוצר בהתאם לצורה ולמקום שהוא מוצג ועל זה צריך לתת את הדעת ברגע שמחליטים היכן לפרסם.

אותו דבר אני יכול להגיד לתוכן הפרסום!
שני אלמנטים חשובים בנוסח או נראות הפרסום
מודעות מכירה אגרסיביות הכוללות מחירים ומבצעים.
מודעות מיתוג, מודעות מקפיצות מותג או שירות.

רק בכדי להבהיר נקודה חשובה! שהצרכנים מתבוננים במודעת פרסום זה לוקח להם מספר שניות קצר להחליט אם הם ממשיכים לקרוא את המודעה או לעבור לדף הבא. גם אם אנו מפרסמים מכירה של ירקות יש לקחת 6 ארגזי ירקות מצולמים יפה, לתת להם מחיר וכותרת, ואת הארגז השביעי יש לשים בגודל יותר גדול ולתת עליו את הפוקוס בכדי שיתפוש את עינו של הלקוח! אנו חייבים אבל חייבים לנהוג בשיטה הזאת גם במודעות מיתוג וגם במודעות מכירה אגרסיבית על מנת להבדיל מוצר מתוך המבחר על מנת שישאיר את הלקוח בדף הפרסום ואפילו יעניין אותו להסתכל גם על שאר הפריטים.

אותו דבר במודעות מיתוג, במידה ואני מעוניין למכור ספות, אני אדגיש ספה אחת יפה, טובה, במחיר טוב, במודעה, אתן עליה את הפוקוס, אציין כי המבחר גדול, ואתן ללקוח להגיע אלי לסלון המכירות וליהנות מהמבצע ומעוד מוצרים הנמצאים לידה.

הפרסום הוא עולם בפני עצמו, אבל הפרסום מונחה בהתאם להתנהגות האנושית של כול אחד מאיתנו, לדוגמה: במידה ונשים 10 ספות במודעה אחת כול אחת בצבע שונה, ונוסיף מילים וצבעים. נאבד את הלקוח וחבל.

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו