המלצות אמינות לפרסום העסק שלכם

24 שעות זה הזמן שיש לנו ביממה
אנו עובדים 12 שעות
אנו בנסיעות שעתיים (במקרה הטוב)
אנו ישנים 8 שעות
ומה נשאר לנו לבית, לילדים, לקניות, לבילוי, לשוטט באינטרנט, לקלוט פרסומות, לאכול, להתקלח, ולפטפט בשיחת חולין סה"כ 4 שעות. ועל ה 4 שעות האלה (במידה ובעבודה אנו עובדים או באים רק לעבודה) אנו נחשפים ל-ים של פרסומות. פרסומות שמרוב שהם קיימות אנו כבר לא רואים אותם בדיוק כמשפט המוכר "מרוב עצים לא רואים את היער"

נושא הפרסום לעסקים הפך להיות לכאב ראש אחד גדול, אין עסק "מלבד המפרסמים הגדולים בטלוויזיה" שיודע לפרוט את ההשקעה שלו בפרסום או יותר נכון עסקים באמת לא יודעים מאיזה כלי פרסום מגיעים עליהם הלקוחות. ההיצע הוא כל כך גדול דבר שיוצר אפקטיביות נמוכה.

מהם הטרנדים האחרונים בנושא פרסום לעסקים קטנים:

1. עסקים שכונתיים: המקומון הקטן + הפייסבוק המקומי.
2. מבול של חברות שהפכו ממקדמי אתרים למנהלי שיווק פרסומי עם המילה המפוצצת "קמפיין"
3. מנוע החיפוש בגוגל הן בקטע האזורי והן בארצי.
4. פליירים, תלי דלת, בעסקים שכונתיים ואזוריים
5. לא מזכיר כאן את החברות הגדולות שבפרסום שלהם הם גם יוצרים את הביקוש. "קוקה קולה" "סופר פארם" "שטראוס" "תנובה" "קאסטרו" וכ"ד.

בואו נבחן כל סקטור פרסומי לגופו

1. עסק שכונתי אשר מקדם את המכירות שלו באמצעות "מבצעים" הרי שהמקומון הקטן המחולק לחלק מתושבי העיר הוא לוח הפרסום הטוב ביותר, אנשים בוחרים את המוצרים, גוזרים את קופוני המבצע ויוצאים לקניה אצל המפרסם.

הפרסום הוא זול ונחשב כעלות תועלת מוצלחת

2. פרסום עסקים באינטרנט.

צריך לזכור יש מגוון פרסומים באינטרנט.

א. פרסום בפייסבוק מקומי או ארצי.
ב. פרסום במנוע החיפוש של גוגל
ג. פרסום ברשת המדיה של גוגל (הווה אומר באנרים המתגלגלים בכל מיני אתרים שאנו נכנסים עליהם ביום יום.) כאן הבלגן חוגג מאחר ויש מאות חברות המציעות את השירות הזה ואני מהניסיון הרב שלי בתחום לא יודע למדוד גם לא בהערכה גסה אם זה אפקטיבי.
ד. קניית באנרים יקרים בפורטלים כמו YNET-NANA-WALLA-NRG ורבים אחרים.
ה. פליירים ותלי דלת עדיין אפקטיביים מאד כאשר יש הצעת קניה מעניינת ומשתלמת.

קראו עוד למה אנו מחויבים לשינוי ארגוני 

כמובן שיש גם את האמצעים של פרסום דרך הודעות SMS או משלוחי מיילים אך כאן לרכוש רשימה כזאת ולשלח אותה לאוויר הסיכון קיים לתביעה כתוצאה משליחת ספאם לאנשים, (היום יש חברות או גופים שמחתימים את הלקוח הפוטנציאלי על רצונו לקבל חומר שיווקי והיה והסכים ישוגר לו החומר המתבקש אבל כמו בכל דבר רשימות אלה גם נמכרות לגורמים אחרים ותיבת הספאם שלנו או ההטרדה בסמארטפון מרגיזה אותנו פי אלף.

בכלל שימו את עצמכם דוגמא: שאתם מחפשים משהו באינטרנט כל באנר שקופץ לכם אתם מיד לוחצים על ה-X לעבור למה שחיפשתם או רוצים לקרוא מאמר ועולה לכם שרטון פרסום אתם מחכים לרגע לעשות את ה-דלג בשביל לראות את מה שחיפשתם.

ולכן המסקנה הברורה היא לשחזר את המשפט של חברת דפי זהב מלפני יובל "תן לאצבעות שלך ללכת במקומך" ומכאן נולד מנוע החיפוש של גוגל כאשר למעלה מ-90% בישראל משתמשים בו.

מהם היתרונות בפרסום העסק או השירות בגוגל.

א. העסק שלך נמצא בדיוק במקום שהלקוח מחפש אותו.
ב. קהל הלקוחות כבר חונך שהוא צריך מוצר או שירות הוא לוחץ על מילת המפתח שבחר ומגיע ישירות אל הספק בלי מעברים, טרדה, באנרים קופצים, ולחיצה על מאות איקסים.
ג. העסק נמצא בעמוד הראשון בשיטת PPC והספק רק מרוויח לקוח פוטנציאלי שמתועד ישירות לספק.
ד. REMARKETING אפשרות שמי שביקר אותך באתר ייראה את הפרסום שלך בכל אתר אחר אשר יטייל בו מה שיזכיר לו את קיום העסק שלך.

אין לתאר את החיבור הפרסומי הזה לכל אלמנט פרסומי אחר התואם במלואו את הצורך הצרכני של הלקוח.

ללקוחות, נמאס מכל ההצעות שהוא מקבל, אין לזה סוף ובמקום לחסוך כסף הם מוציאים עוד כסף על מעברים בין חברות נותני שירותים ועוד.

היכן עסקים נתקלים בבעיה כאשר הם רוצים לפרסם בפלטפורמת הפרסום "גוגל"

ובכן יש שני שיטות לפרסום:

1. שיטת ה-PPC הווה אומר מודעה ממומנת על ידי הלקוח המופיע ברוטציה בדף הראשון.
2. קידום אורגני | התקדמות על סמך חומר מקצועי כתוב באתר וקישורים חיצוניים המובילים את הלקוח לאתר.

3. השיטה הראשונה היא הקלה והפשוטה ביותר הספק משלם על כל קליק שבוצע ע"י הלקוח, יש מחיר, יש מחיר תחרותי, הספק יכול לקבוע את התקציב, השירות של גוגל "מדהים" הבעיה מתחילה אצל איזה חברת קידום באינטרנט אתה בוחר וכמה היא גובה עבור השירות שלה (על הלחיצות אתה משלם בנפרד)
נושא נוסף מאחר ומנוע החיפוש של גוגל הוא המתוחכם בעולם הרי שאם לא משתמשים בו נכון אזי הרבה מאד לחיצות הולכות לאיבוד כמו:
מילות מפתח לא נכונות
לדוגמא אם אתה רושם מספרה שנמצאת בתל אביב ולא מייעד את הכניסות רק מתל אביב אזי ילחצו על המודעה גם בקריית שמונה.
או לדוגמא העסק שלך לא עובד בימים מסוימים או בשבת והמודעות ממשיכות לרוץ. זה בזבוז כסף כי לקוח שלוחץ רוצה לשמוע מענה כאן ועכשיו ואם העסק שלך סגור איבדת כסף. מכאן הקושי לתת את האמון בספק שכזה שאכן יבצע את העבודה על פי התורה המועילה ללקוח ולא מבזבזת את כספו.

לסיכום
הצעתי לכם כאן כמה דרכים אפקטיביות דיגיטליות ואחרות לפרסם את העסק שלכם, אם תנהגו בשום שכל ובזהירות ותתייעצו עם יועץ מתאים הקמפיין שלכם או יותר נכון הפרסום שלכם יכול להיות אפקטיבי מאד ולהזרים לכם לקוחות.

ובבקשה, על תתפתו להצעות גרנדיוזיות כאלה ואחרות אם הבטחות מובנות ובטוחות, תנו ליועץ מטעמכם לעשות זאת עבורכם ותחסכו כסף רב ותהינו מלקוחות בעסק בפיזור פרסומי מושכל.

בהצלחה

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן