איך נצליח למכור יותר.
חברי בעלי העסקים אתם חייבים לצמצם את שיטות השיווק והמכירות המוכרות לכם מקדמן דנן וליישם שיטות אחרות בתחום שיווק המוצרים שלכם והמכירות שלהם.
כל כך הרבה מחקרים נעשו בתחום השיווק והמכירות והתפתחות בתחום היא גדולה ואפילו מרגשת. היום כאשר השפע נמצא בכול וקשה מאד לרגש את הלקוח מאחר ובכל פינת רחוב, או שדה תעופה, או מרכזי קניות בעולם הגדול ובעולם האינטרנט הלקוח מוצא את מבוקשו אנו כבעלי עסקים חייבים להשתמש גם בשיטות אחרות על מנת כן לרגש את הלקוח ולהתוות את דרכו אלינו לבית העסק שלנו.
אני לא כותב על ענף המזון הווה אומר רשתות שיווק גדולות אשר שיטת המכירה היא אחת ויחידה "מחיר" "מבצע" ושום דבר מעבר לזה, אני כותב על שאר בתי העסק בישראל המנסים בכל כוחם להמציא את הבידול שבמוצריהם או בשירותים שלהם אך גם זה קשה יותר ויותר שכולם מוכרים "אותו דבר" אולי במחיר שונה, אולי בצבע אחר, או נותנים את אותו שירות.
בתחום הזה של מוצרים מותגים אנו מלאים בכל וגם אם רשת מזון חדשה נפתחה או סניף של אחת הרשתות בתחום האירוח נפתח הקהל פשוט נודד ממקום למקום (זה לא שיש יותר קהל, הקהל מתפזר בין יותר לקוחות) ולמעשה זאת שרשרת מסוכנת לעסקים.
אז לאיזו מסקנה אנחנו צריכים להגיע על מנת לשמר ולהגדיל את המכירות שלנו.
וההמלצה הכי טובה היא ללכת למקום האנושי שבנו שלא השתנה מזה מאות בשנים שרק בעשורים האחרונים אנו לומדים עליו יותר טוב ומסוגלים לחבר את המוצרים שלנו אל אותו גוף אנושי עם רגשות, אם תובנות, עם רצונות, ולפגוע באותו מקום בחלק המוח הגדול על מנת לקשר אותו בין מוצרינו ללקוח.
קראו כמה אתם סומכים על התכנית העסקית שלכם
לשמחתנו, הטכנולוגיה הביאה עלינו כלים אשר מחברים בין הרגש של הלקוח לבין המותג, בית העסק, המוצר, השירות ויכול להבטיח מגנוט של הלקוח אל בית עסקנו אנו רק צריכים למצוא את הכלים לעשות ולפעול כך.
נשארו לנו עדיין פיסות שעסקים לא נגעו בהם וגם הם ילכו ויתמלאו ועדיף שאנו נהיה ראשונים.
בהזדמנות זאת אני רוצה להוציא מהרשימה הזאת את הפרסום הכמעט חינמי של מוצרים ברשתות החברתיות, זה לא יביא לכם את הלקוחות, זה לא ייקשר לכם את הלקוחות שאתם רוצים, אתם חייבים להגיע ללקוחות ישירות ובאמצעים לא יקרים. ואם זה עסק גדול הרי שחיבור כזה חייב להיות מתוזמן עם מגוון כלים.
אם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו