אנחנו עושים משהו לא נכון בקידום האתר שלנו

נושא שלא כתבתי עליו הרבה באתר הינו נושא של קידום האתרים כאשר השאלה המרכזית הנשאלת מהכוון של ייעוץ עסקי האם כדאי לקדם אתרים בשיטה האורגנית או להיעזר בפרסומים הממומנים של גוגל או זאפ דפי זהב או בזק.

היום כאשר יש לי ניסיון ארוך שנים בקידום אורגני ובשימוש מערכת הפרסום של גוגל ואני מפרסם עסקים גם ב-144 של בזק וזאפ דפי זהב יש לי הרבה מהניסיון לתרום לכם מה כדאי.

ראשית אני רוצה לכתוב על נושא הקידום האורגני של גוגל, בנושא זה קשה לי מאד להבין את גוגל במדיניות שלה כאשר היא מקדמת אתרים בשיטה אורגנית (שיטה אורגנית היא כל אותם הכותרות שמתקבלות בשאלת החיפוש למוצר או לשירות שלא ממומנים) אנשי ה ECO אשר מתמחים בקידום אתרים יודעים לספר לנו כי חלק מהניקוד שגוגל נותן לקידום האתר למקומות הראשונים הינו קישורים ממנו יוצאים לינקים לאתר שלך, לפי זה אומרים המקדמים גוגל יודעת שהאתר שלך חשוב ולכן יוצאים קישורים מכל מיני אתרים ברשת מוכרים או לא מוכרים או כאלה שחברות מקדמי אתרים בונים אתרים מיוחדים מהם הם מוציאים קישורים ללקוחות שלהם דבר אשר גוגל רואה בו כי האתר חשוב מאחר ויש אליו הרבה קישורים ואם דירוג האתר בגוגל ממנו יוצאים הקישורים אזי האתר אליו הולכים הקישורים מקבל נדודות רבות (יש לכל התהליך הזה שפה מקצועית אבל לא אלאה אתכם בזה)

לפיכך, למעשה הפרמטר החשוב הזה בו גוגל בוחנת את האתר שלך ומנקדת אותו הוא עוד סיפור בשיטת הסיפורים של פעם שעסק היה רוצה להיות ראשון בדפי זהב (מנוע החיפוש הצהוב של הדור הקודם) הוא היה רושם את שמו כ-א.א.א.א.א.הובלות והסעות בע"מ ואז מיקומו בתחילת הסיווג היה ראשון. גוגל אשר הינו מנוע חיפוש מכובד, לדעתי, לא יכול להשתמש בפרמטר הזה כניקוד גבוהה מכיון שרובו נעשה בצורה מלאכותית. (עוד פעם לדברי מקדמי האתרים בבלוגים ובמאמרים שלהם ברחבי האינטרנט)

מתי הדבר הזה הופך לנזק ללקוח המשלם על קידום אורגני: כאשר הלקוח מפסיק לקדם את אתרו אחרי שנה או שנתיים מקדם האתרים מוחק את הקישורים שעשה לו באתרים שלו או באתרים ששילם כסף עבור הקישורים ואז לדברי מקדמי האתרים גוגל רואה בזה כי אין חשיבות יותר לאתר של הלקוח ומורידה את הניקוד על כל קישור שירד.

קראו למה אנו צריכים הלוואה למינוף העסק

מה שאומר שלקוח השקיע הון כסף בקידום האתר שלו ובסופו של יום כל הכסף שהשקיע ירד לטמיון

מכאן אני רוצה להגיע לנקודה של פרסום העסק שלך בשיטה של PPC תשלום כנגד קליק שעושה הלקוח על מודעה ששמת בגוגל המתארת את המוצר או השירות שלך ומופיע בראש הדף הרלוונטי. נכון, התשלום כאן הוא במזומן (סוף חודש) אבל האפקט המתקבל מזה הוא יותר גבוהה. אנשים כבר יודעים שכל הקידום הממומן האורגני יש בו הרבה תחכום ודרכים לאכוף את גוגל והאלגוריתם שלו ולא כל תוצאה אורגנית אכן נבחרה בגלל שהחברה בעלת האתר היא טובה או שונה מאחותה.

מה שכן אני מאמין שהלקוח הישראלי יודע להבחין בין אתר מקצועי טוב לבין אתר לא טוב וזה בתוכן שבתוך האתר: כאשר לקוח רואה המלצות של משתמשים אחרים הממליצים על האתר הוא כבר מבין שהם המלצות קנויות או מבוקשות, אבל כאשר לקוח פוגש אתר מקצועי עם ערך מקצועי, עם ידע מקצועי הקשור לתחום אזי הוא מבין שכאן ניתן לקבל איכות ואמינות.

אני מאמין שבשינויים הרבים שגוגל עושה חדשות לבקרים היא תעדיף לקדם אתרים מקצועיים בתחום ולא פרסומים זולים שלא עומד מאחוריהם דבר וחצי דבר.

לכן בסוגיה זאת אני ממליץ לכם מכל הלב א) לרפד את האתר שלכם בכתבות ומאמרים מקצועיים פרי עיסוקכם ו-ב לפתוח תכנית פרסום בגוגל לקבלת לקוחות מידיים לעסקכם.

אני לא שולל את השימוש בדפי זהב זאפ, אנשים עדיין משתמשים באתרים האלה והם הולכים ומתפתחים, הם נותנים הרבה מאד תוצאות אפקטיביות למי שמפרסם שם.

לגבי בזק (אני אישית מאד התאכזבתי ממנוע זה שהפוטנציאל שלו מאד גבוה אבל משום מה יש הרגשה שהוא מנוהל ברשלנות ייתרה)

לסיכום

1. בדקו טוב טוב אם אתם עושים נכון בהשקעה בקידום אורגני.

2 רפדו אתם את האתר שלכם בתוכן מקצועי.

3. רוצים מכירות כאן ועכשיו הרשמו לתכנית הפרסום של גוגל (השירות שלהם מדהים)

4. נסו את מזלכם גם בדפי זהב.

 

אני משתף אתכם כאן בניסיון שלי ומוכרח להגיד לכם כי כך פעלתי ואכן הצלחתי. אין שום סיבה שאתם לא תצליחו.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן