איך מותחים את המותג שלכם

איך מותחים את המותג שלכם

מתיחת מותג

זהו מאמר שאני באופן אישי מאד אוהב לכתוב אותו. הוא עוסק במתיחת מותג צרכני באופן כזה שעושה "ואוו", נכון לא לכולנו בעלי העסקים יש את היכולת להשקיע בפרסום כל כך הרבה כסף אבל כן כל אחד מאתנו יכול ללמוד איך מותחים "מותג" גם אם הוא אזורי או שכונתי.

במקרה הזה אני מדבר על המותג "שופרסל" שהחליט ללכת ראש בראש כנגד מותג "סופרפארם"

זה לא שקודם רשת שופרסל לא מכרה מוצרי טואלטיקה על מדפיה אבל עכשיו הרימה הרשת את הקטגוריה לראש מעייניה ונכנסת "דוך" לתוך פעילות רשת "סופרפארם" מדגישה שהיא נלחמת מול "סופרפארם" (זוכרים את רשת 365 של המשביר לצרכן אשר קראה תגר על רשת רמי לוי) האמת שזה לא הצליחה לה והרשת דעכה אבל כאן מותג חזק כמו "שופרסל" מנצל את רצפת המכירה שלו, הקשר שלו עם הספקים, היכולת שלו ליצור מותג פרטי בתוך הרשת כמו "שסופרפארם" יצרה את LIFE ולהכריז קבל עם ועדה "בואו אלי במקום ללכת לסופרפארם"

ואני אומר למהלך הזה "שאפו" ועוד בזמן ששר הכלכלה הודיע שהוא הולך להוריד את מחירי הטואלטיקה בכלל.

מה אנו בעלי העסקים צריכים ללמוד מהמהלך הזה

א. כן, זה משחק לגדולים, זה משחק בין ענקים שיכולים להגיע לתודעה של הלקוח בחודש פרסום מסיבי.

ב. מבחינת "שופרסל" אשר יש לה את כל המערכות הניהוליות, סניפים בכל הארץ, קהל לקוחות ענק, הוצאות קבועות, מערכת לוגיסטית, גב כלכלי, ומערך שיווקי אדיר ומגוון אדיר של מוצרים למכירה אזי המלחמה שלה מול סופרפארם הרבה יותר קלה מאשר סופרפארם העוסקת במכירה של מגוון מוצרים אחידים.

ג. גם לנו יש עסקים, אומנם יותר קטנים אבל עסקים מוכרים, גם אנו יכולים לצאת מהקופסה ולהגדיל את רצפת המכירה שלנו בשכונה, בעיר, ובמקום בו העסק שלנו קיים. גם אנו יכולים לצאת בקמפיין פרסומי מקומי, לקהל הלקוחות שלנו, לקהל הנמצא מסביב לעסקנו ולמתוח את המותג העירוני או השכונתי שלנו במוצרים נוספים.

עוד באתר קראו: למה חייבים יעוץ ארגוני

ד. אנו צריכים לעשות זאת בשום שכל ולגרום לקהל לקוחותינו "הפתעה" משהו "חדש" בשכונה. זה לא מספיק שנזרוק מוצרים באחת מפינות החנות, אנו צריכים להביא את זה להרמה שהלקוח הפוטנציאלי יחפש את זה אצלנו בבית העסק.

אנו כעסקים חייבים להמציא את עצמנו כל יום מחדש כי אם לא נמציא את עצמנו כל יום מחדש אנו נלך אחורה, אנו לא נעניין את הלקוח שלנו, אנו נקטין את המחזור שלנו ויחד עם זה את הרווחים שלנו.
מי שלא יפעיל את ראשו, מי שלא יבין שהעולם העסקי השתנה, מי שלא ינהג בחוצפה ובהעזה ויפחד לעשות מהלכים עדיף שיפרוש לפנסיה כאן ועכשיו.

לסיכום

בואו נסתכל איך פועלים חברות גדולות עם תקציבי פרסום גדולים ונשליך זאת עלינו רק ביותר קטן, האמינו לי מניסיון, זה יעבוד לכם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן