איך בכול זאת מוכרים

חלק מהפניות של לקוחות למשרד הם בנושא שיווק ומכירות!

והפניה מתחילה באמירה "מה לא עשינו"  "היכן לא השקענו" "לאיזה אפיק פרסומי לא כוונו" אבל המכירות לא עולות…במקרים אחרים "יורדות" מה עושים.

 ובכן, לדעתי, יש הרבה מה לעשות.

יש עסקים וחברות המבקשים ש"לקוחות" יתאימו את עצמם לעסק כאשר היום המגמה צריכה להיות הפוכה, "העסק" צריך להתאים את עצמו ללקוחות. ובכול זאת למה אין מכירות, אז בנושא ה"למה" אני יכול לתת עשרות סיבות, שהם סיבות לגיטימיות ונכונות: לקוחות יותר ברננים, ההיצע גדול, הביקוש קטן, מתחרים מורידים מחירים, הרשתות הורגות, פתיחת השוק הגלובלי העולמי, ועוד הרבה סיבות שבעיקרן הם נכונות אבל אסור בשום פנים ואופן לתת לסיבות אלה להוביל את המהלך מכירתי בחברה, ואולי לוותר מראש. כבר נתקלתי בבעלי עסקים ומנהלי חברות אשר קיבלו החלטה אסטרטגית האומרת "מספיק לי עם הלקוחות הקיימים לא צריך לקוחות חדשים" האמת החלטה "בסדר" "לא מצריכה מאמץ גדול" אבל. הלקוחות ילכו ויפחתו ולא יהיה עסק!!!

 מה זה אסטרטגיה

יש כאלה האומרים "אין מקום שלא פרסמתי בו" והשאלה שאני שואל "אולי פרסמת לא לקהל שלך, אולי פרסמת לקהל רחב יותר מאלה היכולים להיות הלקוחות שלך"? . פרסום זאת לא תרופת קסם, זה מהלך נכון על מנת לשמור על הלקוחות הקיימים שלך (כן, בהחלט, כאשר לקוח שלך רואה פרסום שלו ערך העסק או המותג שלך עולה" והרי אנו יודעים כי לקוח מביא לקוח זה קליטת הלקוחות היעילה והטובה ביותר) ולעניין לקוחות פוטנציאלים אחרים, לכן לא בטוח שכול פרסום ובפרט העסקים הנכנעים  ללחץ מכירתי שמפעילים עליהם "מוכרי מודעות בעיתונות המקומית" , "מקדמי אתרים" " או כול מיני הצעות פרסום המשכנעים עסקים לרכוש את מרכולת הפרסום אותה מוכר איש המכירות הפיקח".

 פרסום טוב שיש בו מסר מרגש, מפתיע, מחדש, הצעה "מגניבה" ויותר מזה פרסום חשוב שיהיה לקהל מטרה צר וממוקד. (זה לגבי עסקים קטנים ובינוניים) לגבי חברות ארציות או רשתות ברור שמדיית הפרסום צריכה להשתנות תוך מטרה למקד את קהל המטרה למוצר או לנוחות הקנייה.

 כן, אין ברירה, בכדי למכור צריך להצעיד מהלכים, לא כול המהלכים קלים, וכול מהלך ב"עסק" דורש כסף ומימון, וזה במצב העסקים היום לא מצרך הנמצא באמתחתו של העסק. אבל! ויש כאן אבל גדול! על מנת להתקיים, להביא את המכירות לקו יציב ועולה, חייבים לבצע מהלכים קצת יותר רציניים מקידום האתר, מימון פרסום בשיטת הפעימות במנועי החיפוש,  ופרסום ספורטי בעיתונות כזאת או אחרת.

 עדיין לא עבר מעולמו ה"פלאייר" מסר נכון בחלוקה ממוקדת יכול לעשות את העבודה, והאמת ניתן להתאים פרסום ועשייה לקידום מכירות בכול עסק חי ונושם. זה הכול עניין של רצון ויכולת ולא  דווקא בהשקעות גדולות.

 הכותב עוסק בתחום השיווק והמכירות העכשווי 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום





מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

מגזין עסקי

לאן נעלמו העובדים בתקופת הקורונה

תם מפרסמים מודעת דרושים, באופן טבעי אתם מאמינים בתוך תוככם שהנה מתחילים לזרום קורות חיים, עובר יום עובר יומיים, פה יש איזה טפטוף של קורות חיים, שם מגיע קורות חיים, אבל עובדים רציניים, איין. מה קרה? מה הסיבה? הרי יש אבטלה, המדינה משלמת הון עתק על חוק דמי אבטלה מאורכים, היכן נעלמו העובדים.

ניהול עסקים

עסקים צריכים להרוויח

אם יש לך עסק/חברה ואתה לא מרוויח, משהו בעסק שלך לא מתנהל כשורה.
עסק המטרה שלו להביא כסף, לגרום לבעליו לשפר את רמת החיים שלו ושל משפחתו ולהעניק לו חיים טובים יותר.

פתיחת עסק

רוצים לפתוח עסק בארצות הברית?

חושבים לפתוח עסק בארצות הברית, רוצים לקבל וחזה E-2 שזאת ויזת עסקים, בואו ניקח קצת חופש מהקורונה, ונראה איך אנחנו מגדילים את עסקינו, אומנם עכשיו נפתח לנו צוהר חדש במדינות המפרץ והאמירויות, אבל עד שדברים יהיו מסודרים ויסוכמו הסכמי הסחר ייקח עוד זמן רב , וכאשר זה יהיה רלוונטי תוכלו להתייעץ איתנו גם בפתיחת עסקים שם.

מגזין עסקי

לעבוד מהבית נכון או לא?

תקופת הקורונה קרבה בין העובד לביתו, מה שעשינו עד היום במשרד חלק מהעובדים עושים את עבודתם מהבית: יש חברות שנותנות שירותים לקהל גדול של לקוחות (שירות לקוחות) במשרדי ממשלה, חברות פרטיות, עסקים קטנים, מכל דכפין נוכל למצוא את אלה אשר עברו לעבוד מהבית.

שיווק באינטרנט

כולם רצים "לגמבו" סליחה לאינטרנט!

אינטרנט, שיווק באינטרנט, קניות באינטרנט, שמתם לב כמה פטריות צצו במהרה בתוך נגיף הקורונה, קצת על המכשולים שבדרך ועוד במאמר הבא

מכירות

האם הלקוח משיג אתכם

בארבעה עשורים אחרונים נהנינו מהטכנולוגיה שסיפקה לנו אפשרויות נרחבות כמעט בכל סקטור עסקי על מנת לייעל את העבודה, להחליף כוח אדם במכשור, ולעשות כל מה שאפשר טכנולוגית ליעל ולקצר תהליכים ומהלכים.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום





דילוג לתוכן